Tehnološki najnapredniji i najluksuzniji Grand Cherokee sa najboljim 4x4 sposobnostima ikada
Brend Jeep® nastavlja da dostiže nove visine dok slavi svoju 80. godišnjicu, predstavljajući prvi elektrificirani Jeep Grand Cherokee 4xe uz verziju sa najboljim terenskim sposobnostima, novim Trailhawk-om.
Od trenutka kada je Jeep predstavio Grand Cherokee 1992. godine, bukvalno provozavši prvi proizvodni model kroz staklena prednja vrata hale Kobo u Detroitu, označavajući prodor premijum terenca, postavio je novi standard u industriji i brzo postao sinonim za elegantni dizajn i beskompromisnu sposobnost.
Jeep Grand Cherokee pete generacije nastavlja to nasleđe kao najnagrađivaniji terenac ikada, donoseći novu arhitekturu, novi plug-in hibridni pogonski sklop, potpuno novi dizajn spoljašnosti i potpuno novi enterijer prvoklasne izrade, kao i tehnologije nikad prije viđene na tržištu u globalni segment velikih terenaca. Dok se najsposobniji brend terenskih vozila kreće ka „slobodi uz nulte emisije“, potpuno novi Jeep Grand Cherokee će biti tehnološki najnapredniji Jeep Grand Cherokee sa najboljim terenskim sposobnostima ikada.
„Jeep Grand Cherokee je naša globalna perjanica, i predvodiće brend Jeep ka novoj eri premijum prefinjenosti, inovativne tehnologije, napredne 4x4 sposobnosti i elektrifikacije“, rekao je Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep. „Uz savršen balans dinamike vožnje po stazi, 4x4 sposobnosti i 4xe performansi, potpuno novi Jeep Grand Cherokee je tehnološki najnapredniji, najluksuzniji Grand Cherokee sa najboljim 4x4 sposobnostima ikada“.
Potpuno novi Jeep Grand Cherokee stiže u Jeep salone u Sjevernoj Americi tokom 4. kvartala 2021. godine. Planira se da Jeep Grand Cherokee stigne u Sjevernu Ameriku početkom 2022. i na svjetska tržišta kasnije te godine.
Postavljanje standarda
Nakon više od sedam miliona prodatih primjeraka širom svijeta, najnagrađivaniji terenac ikada nastavlja da postavlja standarde za sva terenska vozila.
„Kupci su navikli da se oslanjaju na svoje Grand Cherokee modele i uživaju u njima već četiri generacije,“ rekao je Džim Morison, potpredsjednik brenda Jeep za Sjevernu Ameriku. „Mi smo poslušali njihove prijedloge kako bismo učinili najnagrađivaniji terenac svih vremena još boljim za petu generaciju.“
Najnovije izdanje je dizajnirano i napravljeno da isporuči još više onoga što je učinilo ovaj Jeep model istinskom globalnom ikonom u segmentu premijum terenaca.
Više pogonskih sklopova - sa 4xe (PHEV) tehnologijom koja cilja da isporuči predviđenu autonomiju od 25 milja u čisto električnom režimu, ekvivalentno 57 milja po galonu (MPGe), i kombinovanu autonomiju od preko 708 km. Ovo je najodrživiji Grand Cherokee sa najboljim 4x4 sposobnostima do sada i dodatni znak posvećenosti „slobodi uz nulte emisije“ brenda Jeep.
Više legendarne sposobnosti - Grand Cherokee sa najboljim 4x4 sposobnostima ikada, novi Trailhawk 4xe je savladao stazu Rubicon u potpuno električnom modu; Novi sistem otkačinjanja prednjeg stabilizatora koji je ekskluzivan u klasi omogućava bolju artikulaciju i prijanjanje na stijenama i neravnom terenu.
Više tehnologije - Uconnect 5 sa ekranom za suvozača, prvim u klasi, novim sistemom za zabavu visoke rezolucije za zadnja sjedišta i sistemom za aktivnu pomoć pri vožnji (Active Driving Assist)
Više prostora i svestranosti - sa 4.096,6 litara ukupnog prostora za putnike (+116 litara u poređenju sa prethodnom generacijom) i 1.067,5 litara tovarnog prostora (+39,6 litara), novi Jeep Grand Cherokee za 2022. nudi veći nivo komfora i prostranosti, uključujući i prostor za odlaganje golf palica poprijeko u prtljažniku
Više inovativnih karakteristika - prigušenje potpuno novom arhitekturom, potpunom novim dizajnom spoljašnosti, potpuno novim enterijerom sa ekranom za suvozača i Amazon Fire TV, nezavisno prednje i zadnje ogibljenje i Quadra-Lift vazdušno ogibljenje sa elektronskim poluaktivnim prigušenjem vibracija koje je ekskluzivno u klasi
Više prvoklasne izrade - rezultat čega je najluksuzniji Grand Cherokee ikada, uključujući i Summit Reserve paket opreme sa enterijerom od Palermo kože i McIntosh audio sistem od 950 vati sa 19 zvučnika
Više bezbjednosti - sa preko 110 naprednih bezbjednosnih i sigurnosnih funkcija, uključujući Active Driving Assist sa aktivnom automatizovanom vožnjom, plus kamere sa pogledom od 360 stepeni i noćnim modom
Najmoderniji Grand Cherokee je dizajniran iznutra i spolja da isporuči neprevaziđenu sposobnost i stabilnu dinamiku vožnje. Njegovi poznati 4x4 sistemi (Quadra-Trac I, Quadra-Trac II i Quadra-Drive II), Quadra-Lift vazdušnog ogibljenje i Selec-Terrain sistem za upravljanje prianjanjem daju modelu Grand Cherokee legendarnu 4x4 sposobnost brenda Jeep.
Potpuno nova arhitektura i izvajani aerodinamični stil karoserije se udružuju da unaprijede performanse, bezbjednost i pouzdanost vozila, značajno smanjujući težinu, buku, vibracije i krutost vozila. Dizajniran da dovede sveukupnu bezbjednost, komfor i pogodnost putnika na najviši mogući nivo, Grand Cherokee puca iz svih oružja sa funkcijama i tehnologijama sledeće generacije koje ga izdvajaju u segmentu velikih terenaca.
Prvi ikada Grand Cherokee 4xe
Potpuno novi Grand Cherokee 4xe za 2022. je prvi Grand Cherokee koji nudi plug-in hibridnu (PHEV) verziju. Njegovo predstavljanje signalizira stalni napredak misije elektrifikacije brenda Jeep – „sloboda uz nulte emisije“, dok brend istražuje buduću mobilnost tokom jubilarne godine u kojoj slavi 80 godina postignuća, otkrića i inovacija.
4xe tehnologija plug-in hibridnog vozila unapređuje zabavu, slobodu i avanturu po kojoj je brend Jeep poznat, uz pružanje performansi, ekonomičnosti i ekološke prihvatljivosti bez presedana:
„Vlasnik Jeep Grand Cherokee 4xe može da prilagodi svoj hibridni pogonski sklop da odgovara svakom putovanju, od dnevnog putovaja do posla u potpuno električnom režimu do dužih putovanja na autoputu bez stresa zbog dometa, dozvoljavajući vlasnicima da istražuju prirodu van staze u skoro potpunoj tišini,“ dodao je Munije. „Ovo je još jedan važan korak naprijed ka postizanju naše globalne vizije slobode uz nulte emisije. Planiramo da ponudimo potpuno električno Jeep vozilo u svakom segmentu terenaca do 2025.“
Dostupan u Grand Cherokee Limited, Trailhawk, Overland, Summit i Summit Reserve verzijama, 4xe pogonski sklop kombinuje dva električna motora, bateriju od 400 volti, 2.0-litarski motor sa 4 cilindra i turbo punjenjem i TorqueFlite 8-stepeni automatski mjenjač za maksimalnu efikasnost i sposobnost.
Sveukupno, 4xe sistem isporučuje 375 KS (280 kW) i 637 Nm obrtnog momenta. Grand Cherokee 4xe, ciljajući predviđenu autonomiju od 40 km u potpuno električnom režimu, daje otprilike 57 milja po ekvivalentu u gorivu (MPGe) i ima procjenjenu ukupnu autonomiju od preko 708 km.
Ekonomični 2,0-litarski I-4 motor sa turbo punjenjem je dio Global Medium Engine porodice motora kompanije FCA. Visokotehnološki motor sa direktnim ubrizgavanjem koristi „twin-scroll“ turbo punjač niske inercije koji je postavljen direktno na glavu cilindra. Efikasnost je unaprijeđena korišćenjem električnog upravljanja i kompresora klimatizacije na električni pogon, preuzimajući ta opterećenja od motora.
Konvencionalni alternator je zamjenjen motor generatorom visoke voltaže koji se hladi tečnošću. Povezan kaišem sa remenicom radilice, motor generator vrti motor radi skoro neprekidnog, ekonomičnog, start-stop rada i generiše struju za bateriju.
Veći visokovoltažni motor generator je postavljen u prenosni sistem, zamjenjujući konvertor obrtnog momenta. Dva kvačila upravljaju snagom i obrtnim momentom iz elektromotora i agregata.
Kvačilo je postavljeno između agregata i elektromotora. Kada sistem radi u čisto električnom režimu, ovo kvačilo je otvoreno tako da nema mehaničke veze između agregata i elektromotora. Kada je kvačilo zatvoreno, kombinovani obrtni momenat iz 2-litarskog agregata i elektromotora prolazi kroz automatski menjač. Varijabilno kvačilo postavljeno iza električnog motora služi za upravljanje radom menjača kako bi se poboljšala upravljivost i efikasnost.
Jeep Grand Cherokee 4xe ima bateriju od 400 volti i 17 kWh. Baterija i kontrole su postavljene ispod vozila, spakovane ispod poda i zaštićene nizom zaštitnih ploča.
Baterija ima namjenski sistem zagrijavanja i hlađenja kako bi zadržala svoju optimalnu temperaturu zarad najboljih rezultata. Sistem obuhvata i namjensku jedinicu za grijanje i rashlađivanje koja koristi rashladnu tečnost iz klima uređaja vozila Grand Cherokee da smanji temperaturu rashladne tečnosti po potrebi.
4xe sistem modela Grand Cherokee takođe uključuje i „integrisani model za dvojako punjenje“ (ICDM) koji kombinuje punjač baterije i DC/DC konvertor u jedinstvenu, kompaktnu jedinicu i modul pretvarača napona (PIM) koji je smanjen. Ove komponente su postavljene ispod karoserije i zaštićene su čeličnim oklopom.
Sva visokovoltažna elektronika je zaptivena i vodootporna. „Trail Rated“ Jeep Grand Cherokee 4xe je sposoban da prolazi kroz vodu do 61 cm.
Otvor za punjenje je ispod poklopca koji se otvara na dodir i nalazi se sa lijeve strane haube radi jednostavnijeg parkiranja prednjim dijelom naprijed na lokacijama za punjenje. Otvor za punjenje ima LED indikatore statusa punjenja. LED monitor koji prikazuje nivo napunjenosti baterije se nalazi na instrument tabli, što omogućava lako provjeravanje napunjenosti jednim pogledom tokom punjenja.
4xe „E Selec“ režimi rada
Sa „E Selec“ režimima rada, vozač modela Jeep Grand Cherokee 4xe može da prilagodi hibridni pogonski sklop svojim potrebama za svako putovanje, bilo da je riječ o svakodnevnom putovanju do posla, ili dužim putovanjima.
Vozač bira željeni režim rada pogonskog sklopa putem tastera postavljenih na instrument tabli s lijeve strane volana:
Hibridni režim: Kombinuje obrtni moment iz elektromotora i agregata. Pogonski sklop optimizuje snagu baterije i motora kako bi isporučio najbolju kombinaciju ekonomičnosti i performansi.
Električni režim: Radi na električnu energiju bez emisije štetnih gasova samo dok baterija ne dostigne minimalni nivo punjenja ili vozač ne zatraži veći obrtni moment (poput široko aktiviranog gasa), što uključuje agregat
„eSave“ režim: Daje prednost motoru, štedeći napunjenost baterije za kasniju upotrebu. Vozač takođe može da bira između uštede baterije (Battery Save) i punjenja baterije (Battery Charge) tokom „eSave“ režima putem hibridnih električnih stranica (Hybrid Electric Pages) na monitoru Uconnect 5
Bez obzira na odabrani režim rada, Grand Cherokee 4xe radi kao hibrid kada se baterija približi minimalnom nivou napunjenosti.
Displej sa informacijama za vozača i glavni ekran osjetljiv na dodir imaju „Eco Coaching“ stranice. Stranice „Eco Coaching“ omogućavaju vlasnicima da nadgledaju protok snage i vide uticaj regenerativnog kočenja, raspoređuju vrijeme punjenja kako bi iskoristili prednosti nižih električnih cijena i imaju uvid u istoriju svoje vožnje sa detaljima upotrebe električne energije i benzina.
Regenerativno kočenje je dio 4xe sistema. Kada vozač nagazi na papučicu kočnice, kontrola pogonskog sklopa aktivira maksimalno dostupno regenerativno kočenje, do 0,25 g, elektromotora kako bi usporio vozilo, pojačano tradicionalnim kočionim trenjem modela Grand Cherokee.
Sa uključenim režimom 4x4 , sva četiri točka daju obrtni momenat za regenerativno kočenje, što maksimizuje povrat energije. Električna energija od regenerativnog kočenja dovodi se u bateriju kako bi se održao ili povećao nivo napunjenosti.
„Max Regen“ funkcija koju bira vozač pruža asertivniju kalibraciju regenerativnog kočenja kada vozač ne koristi papučicu gasa (vožnja u leru). Funkcija „MaxRegen“ može da uspori Grand Cherokee 4xe brže od standardnog regenerativnog kočenja i da proizvede više električne energije za bateriju.
Legendarna Jeep 4x4 sposobnost
Jeep Grand Cherokee isporučuje neprikosnovenu sposobnost uz stabilnu dinamiku vožnje po stazi. Legendarna terenska sposobnost počinje zahvaljući 4x4 sistemima kojih je tri - Quadra-Trac I, Quadra-Trac II i Quadra-Drive II sa zadnjim elektronskim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem (eLSD). Sva tri sistema su opremljena aktivnim razvodnikom pogona kako bi se unaprijedilo prijanjanje prebacivanjem obrtnog momenta na točak sa najboljim prijanjanjem.
Jeep Quadra-Lift™ vazdušno ogibljenje koje je ekskluzivno u klasi, sada sa elektronskim poluaktivnim prigušenjem vibracija, obezbjeđuje do 28,7 cm odstojanja od tla i prolazak kroz vodu do 61 cm - vodeće je u klasi. Sistem automatski prilagođava amortizere drugačijim uslovima puta radi većeg komfora, stabilnosti i kontrole, a može se i kontrolisati ručno putem kontrola na konzoli i ima pet podešavanja visine za optimalne performanse vožnje.
Selec-Terrain™ sistem za upravljanje prijanjanjem koji je vodeći u klasi omogućava kupcima da biraju između postavki za vožnju na i van staze, radi optimalnih 4x4 performansi. Ova opcija elektronski koordiniše raspoređivanjem obrtnog momenta, kočenjem i rukovanjem, sistemima upravljanja i ogibljenja, kontrolom gasa, mjenjanja brzina, razvodnikom pogona, kontrolom prianjanja, kontrolom stabilnosti, ABS sistemom kočenja i osjećajem volana tokom 4x4 vožnje.
Selec-Terrain sistem nudi pet dostupnih režima terena (Auto, Sport, Stijena, Snijeg, Blato/Pijesak) kako bi pružio optimizovane kalibracije za svaki scenario vožnje.
Novina u modelu Jeep Grand Cherokee 4x4 za 2022. je isključivanje pogona na prednjoj osovini. Ukoliko vozilo osjeti da uslovi puta ne zahtevaju pogon na sva četiri točka, isključivanje pogona na prednjoj osovini automatski prebacuje Grand Cherokee u pogon na dva točka, smanjujući opterećenje na prenosni sistem i unapređujući ekonomičnost. Pogon na četiri točka se automatski ponovo uključuje kada vozilo osjeti da je to potrebno.
Grand Cherokee ima vodeći u klasi kapacitet šlepanja od 3.265 kg dostupan sa 5,7-litarskim V8 motorom.
Trailhawk - najsposobniji Grand Cherokee
Potpuno novi Jeep Grand Cherokee Trailhawk za 2022. još više unapređuje 4x4 sposobnost modela Grand Cherokee.
Novi Trailhawk ima standardne gume za sve terene, integrisanu terensku kameru, Quadra-Lift vazdušno ogibljenje sa do 28,7 cm odstojanja od tla, bolji prilazni, odlazni i prelazni ugao i Quadra-Drive II aktivni razvodnik pogona sa zadnjim elektronskim diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem i Selec-Terrain sistemom.
Najsposobniji model u novoj Grand Cherokee gami takođe ima:
Trailhawk 4xe – „Trail Rated“, dobar za prirodu
Prvi put ikada, peta generacija modela Grand Cherokee će nuditi elektrifikovani Trailhawk 4xe, koji kombinuje 40 km potpuno električne „slobode uz nulte emisije“ i 57 MPGe sa legendarnom sposobnošću modela Grand Cherokee Trailhawk. Štaviše, potpuno novi Grand Cherokee Trailhawk 4xe je savladao tešku stazu Rubicon i to u čisto električnom režimu korišćenjem opcije eSave.
Najbitnije stavke za Grand Cherokee Trailhawk 4xe uključuju:
Nagrađivani pogonski sklopovi
Pored tehnološki naprednog plug-in hibridnog električnog pogonskog sklopa potpuno novog modela Jeep Grand Cherokee 4xe, Grand Cherokee gama za 2022. nudi kupcima izbor između dva moćna, ekonomična i prefinjena motora sa dokazanim performansama za svaku situaciju vožnje.
Potpuno aluminijumski 3,6-litarski Pentastar V6 motor je standardni, sa 293 KS i 260 lb.-ft. obrtnog momenta. Hvaljen zbog svoje snage i prefinjenosti, ugao od 60 stepeni između cilindarskih redova motora Pentastar V6 mu pomaže da prirodno glatko radi, pojačano dodacima koji su direktno zašrafljeni za blok motora. Sedmostruki dobitnik nagrade Wards za 10 najboljih motora i pogonskih sistema, motor Pentastar V6 je kompaktan, sa karakteristikama poput izduvnih razdjelnika direktno integrisanih u glave cilindara.
Dvostruko gornje bregasto vratilo sa lancima uključuje i promjenljivo podizanje ventila (VVL) u dva koraka i varijabilno otvaranje ventila (VVT). Ova kombinacija brzo prilagođava rad motora zahtjevima vozača, zarad najbolje ravnoteže performansi i ekonomičnosti potrošnje goriva.
Tehnologija motora start-stop (ESS) za štednju goriva je dio standardne ponude za Pentastar V-6. ESS sistem je unaprijeđen i usavršen za model Grand Cherokee. Promjene obuhvataju element za rezervisanje pritiska u osmobrzinskom prenosu, što obezbjeđuje posebnu tečnost za prenos elementima za prenos motora pri ponovnom pokretanju, radi brzog starta. Usavršene kontrole pogonskog sklopa i nova start tehnologija umanjuju potrebu za resetovanjem motora rano zbog malih pokreta vozačevog stopala na pedali za kočenje. Buka od restartovanja, vibracije i gruboća su umanjeni zahvaljujući unapređenim kontrolama i postoljima za motor koja se mogu mijenjati.
Pentastar V-6 motor od 3,6 litra je ocjenjen da ima kapacitet vuče od 2.812 kg i procjenjenu autonomiju od više od 500 milja, koja je među najvećim u klasi.
VVT sa dvostrukim nezavisnim cam phasing sistemom omogućava bolju ekonomičnost potrošnje goriva u širokom rasponu obrtnog momenta motora Pentastar V-6. Skoro 90% maksimalnog obrtnog momenta motora je dostupno od 1.800 do 6.400 - što je važno kada su u pitanju vuča.
Kupci koji žele više snage mogu da odaberu nagrađivani 5,7-litarski V-8 motor, ocenjen na 357 KS i 390 lb.-ft. obrtnog momenta isporučenih po širokom rasponu snage.
V-8 isporučuje performanse i efikasnost pomoću VVT i Fuel Saver tehnologija (deaktivacije cilindra). Sa tehnologijom Fuel Saver, kompjuter koji kontroliše motor isključuje dovod goriva i svjećice i zatvara ventile četiri cilindra motora tokom rada sa lakim opterećenjem, kao što je vožnja po auto-putu, gdje puna snaga nije potrebna. Sistem odmah ponovo aktivira deaktivirane cilindre kada vozač pritisne papučicu za ubrzavanje.
5,7-litarski V-8 ima vučni kapacitet od 7.200 funti (3.265 kg) koji je vodeći u klasi.
V-8 motor modela Grand Cherokee koristi tehnologiju zatvaranja cilindara koja deaktivira četiri cilindra tokom lakog ubrzanja ili vožnje na autoputu. Sistem je aktivan u širem rasponu u odnosu na prethodne generacije i neprimjetan je vozaču. Obezbjeđuje snagu V-8 za ubrzanje i težak teret i četvorocilindrični rad kada su zahtevi za obrtnim momentom niži od maksimalnog koji je dostupan od četiri cilindra. U zavisnosti od scenarija vožnje, zatvaranje cilindra može da poveća ekonomičnost potrošnje za 5-20 odsto.
Ekonomičnost potrošnje goriva je dodatno ojačana VVT tehnologijom koja smanjuje aktivnosti pumpanja motora tako što zatvara ulazni ventil kasnije, i povećanjem procesa ekspanzije sagorevanja. To omogućava da se više energije prenese na točkove umesto da se izgubi kao toplota pri izduvavanju. VVT takođe unapređuje disanje motora, što unapređuje efikasnost i snagu motora.
Svaki motor uparen je sa izdržljivim, snažnim TorqueFlite osmobrzinskim automatskim prenosom, koji unapređuje ekonomičnost potrošnje goriva i isporučuje komforne i glatke promjene brzina. Širok izbor odnosa brzina pomaže da broj rotacija u minuti motora bude na idealnom nivou za zadatak - bilo da je u pitanju vožnja po autoputu ili istraživanje predjela van puteva. Momentalna shift-map promjena omogućava prenosnom sistemu da brzo prilagodi svoju strategiju mijenjanja tako da odgovara potrebama vozača na osnovu komandi, kao što su promjene obrtnog momenta motora, otkrivanje brda, temperatura i longitudalno i lateralno ubrzanje.
U okviru modela Grand Cherokee 4x4 za 2022. novost je sistem za isključivanje pogona na prednjoj osovini. Ukoliko vozilo osjeti da uslovi puta ne zahtjevaju pogon na sva četiri točka, isključivanje pogona na prednjoj osovini automatski prebacuje Grand Cherokee u pogon na dva točka, smanjujući opterećenje na prenosni sistem i unapređujući ekonomičnost. Pogon na četiri točka se automatski ponovo uključuje kada vozilo osjeti da je to potrebno.
Potpuno nova fleksibilna arhitektura omogućava svjetske 4x4 mogućnosti, dinamiku vožnje i izdržljivost, kao i prvi elektrifikovani 4xe model ikada.
Potpuno novi Jeep Grand Cherokee za 2022. godinu ima potpuno novu arhitekturu koja je posebno izrađena za Grand Cherokee pete generacije. Ona je igrađena sa svrhom, fleksibilna arhitektura dizajnirana za tri reda sjedišta ili dva reda, kao i za elektrifikovane 4xe sposobnosti.
Nova jednotijelna konstrukcija modela Grand Cherokee i šasija omogućavaju elektrifikovanje, dok tri Jeep 4x4 sistema koji su najbolji u klasi (Quadra-Trac I, Quadra-Trac II i Quadra-Drive II), Quadra-Lift vazdušno vješanje i Selec-Terrain sistem upravljanja prianjanjem unose u cijelu Grand Cherokee gamu legendarne Jeep mogućnosti.
Fleksibilnost nove arhitekture omogućava dva različita međuosovinska rastojanja i dužine, kao i elektrifikaciju. Dok Grand Cherokee sa dva reda i Grand Cherokee L sa tri reda sjedišta dijele istu ukupnu širinu od 215 cm, dvoredni Grand Cherokee ima međuosovinsko rastojanje od 296,4 cm u odnosu na Grand Cherokee L-ovo međuosovinsko rastojanje od 309 cm, duže 12,7 cm. U pogledu ukupne dužine, dvoredni je dug 491 cm u odnosu na Grand Cherokee L koji je dug 520,4 cm, što predstavlja razliku od 28,9 cm. Bez trećeg reda, paket sa dva reda pete generacije je optimizovan tako da podrži Jeep-ove kapacitete i 4xe elektrifikaciju bez ikakvih kompromisa za kupce.
Grand Cherokee sa dva reda - najsposobniji Grand Cherokee sa 4x4 mogućnostima ikada - je drugo vozilo u ovoj porodici sposobnih Jeep SUV-ova koji su napravljeni na novoj arhitekturi, nakon prvog ikada trorednog Grand Cherokee L modela predstavljenog ranije ove godine. Početkom 2022. treća i konačna faza će početi, kada će prvi ikada elektrifikovan Grand Cherokee 4xe biti predstavljen u Severnoj Americi, nakon čega će se kasnije u toku godine pojaviti na globalnim tržištima.
Dinamična i sposobna gama modela
Nova Grand Cherokee gama obuhvata pakete opreme Laredo, Altitude, Limited, Overland, Trailhawk, Summit i Summit Reserve.
Za sve modele je standardan 3,6-litarski Pentastar V-6 motor, u potpunosti od aluminijuma. Nagrađivani 5,7-litarski V-8 motor je dostupan u okviru paketa Overland, Trailhawk, Summit i Summit Reserve.
Potpuno novi pogonski sklop 4xe, sa 2,0-litarskim turbo I-4, dva električna motora i osmobrzinskim automatskim prenosom, dostupan je u paketima opreme Limited, Trailhawk, Overland, Summit i Summit Reserve.
Novi dizajn eksterijera
Vitka, izvajana spoljašnjost novog modela Grand Cherokee daje moderniji i svježiji premijum izgled najluksuznijem modelu Grand Cherokee ikada.
Sniženi, suženi krov unapređuje aerodinamičke performanse i efikasnost vozila bez žrtvovanja tovarnog prostora i korisnosti, dok spuštena pojasna linija i prošireno staklo puštaju više svjetlosti u kabinu i povećavaju vidljivost okruženja.
Šira i veća kultna maska hladnjaka sa sedam proreza i prednja maska sakrivaju radar velikog dometa i druge napredne tehnološke funkcionalnosti. Izdužena, ravna hauba i odvažan izgled prednjeg dijela daju vizuelnu snagu, a aerodinamični stil karoserije čine fleksibilnost dizajna, bolju uklopljenost i finiš.
Nova aktivna maska hladnjaka, prednji blatobrani, usisnici vazduha na braniku i haubi, niži krov (smanjenje od 10 mm) i spojleri na zadnjim stubovima unapređuju performanse na stazi i ekonomičnost.
Sjajni crni krov je dostupan prvi put na Overland modelima i dio je standardne opreme za Trailhawk, Summit i Summit Reserve.
Prošireni trag točkova (36 mm širi) pruža bolju upravljivost i mogućnost manevrisanja, a u ponudi su osam točkova prepoznatljive Jeep geometrije, a točkovi prečnika do 21 inča su u ponudi prvi put.
Potpuno novi enterijer
Luksuzni enterijer nove generacije modela Jeep Grand Cherokee je poboljšan ručno pravljenim materijalima i modernim pogodnostima.
Prednji panel ima nove uske HVAC otvore, premještenu središnju konzolu radi bolje pristupačnosti za vozača i 10,1-inčne digitalne ekrane (digitalna instrument tabla i radio osetljiv na dodir), kao i prvi put dostupan u segmentu 10,25-inčni interaktivni displej za suvozača i novi sistem za zabavu visoke rezolucije za zadnja sjedišta sa FireTV sistemom.
Arhitektura sjedišta u potpuno novom modelu Jeep ima naslon za ruke prilagodljive dužine između prednjih sjedišta. Nova prednja sjedišta koja se mogu prilagoditi na 16 načina imaju elektronsku lumbalnu podršku i memoriju, a verzije viših specifikacija nude novu opciju masaže leđa za prednja sjedišta. Sjedišta sa grijanjem i hlađenjem su dostupna u prva dva reda, sa tri nivoa podešavanja.
Raspored središnje kontrole sada ima ažurirane prekidače, više prostora u prednjem bunkeru u koji mogu da stanu dva bežična uređaja i bežični punjač.
Potpuno novi premijum komplet prilagodljivih LED svjetala sa podešavanjem za dan/noć je standardni dio svakog nivoa opreme prvi put u modelu Grand Cherokee i istinsko ambijentalno osvjetljene sa izborom od pet boja dostupnim na Overland, Summit i Summit Reserve modelima.
Napredne, visokotehnološke mogućnosti za bezbjednost i sigurnost
Vrhunski Jeep Grand Cherokee uvodi više od 110 naprednih bezbjednosnih i sigurnosnih elemenata, uključujući inovativno korišćenje tehnologija koje unapređuju vezu između vozača, vozila i puta.
Standardni bezbjednosni elementi u cijeloj gami obuhvataju:
Dodatni bezbjednosni elementi obuhvataju:
Nova aktivna asistencija pri vožnji (New Active Driving Assist) (L2), automatska voužnja sa rukama na volanu i očima na putu je takođe dostupna.
Tehnološki najnapredniji Grand Cherokee ikada
Novi Grand Cherokee pete generacije ima najviše dostupnih tehnoloških mogućnosti u istoriji. Asortiman dostupnih elemenata obuhvata:
Fire TV je dostupan za Jeep Grand Cherokee model za 2022. što omogućava putnicima da gledaju video sadržaje, igraju igrice, slušaju muziku, dobijaju informacije i gledaju preuzete programe - sve dok su na putu.
Novi, vrhunski McIntosh sistem ozvučenja je dostupan i sadrži 19 posebno izrađenih zvučnika (uključujući 10-inčni/25,4 cm sabvufer), 950 vati snage i 17-kanalsko pojačalo. Brend Jeep je trenutno jedini proizvođač automobila na svijetu koji poseduje McIntosh sistem ozvučenja.
Sa neprevaziđenom mješavinom prefinjene sofisticiranosti, dinamičkih performansi, najsavremenijih tehnologija i nenadmašnog nivoa elegancije, novi Grand Cherokee ima atraktivno prisustvo i sposobnosti koje su neuobičajene u njegovoj klasi, nesumnjivo i u brendu Jeep, i definitivno u svjetskoj klasi.
Potpuno novi Jeep Grand Cherokee napravljen je u novom detroitskom kompleksu za montažu - Mack Plant, prvom novom proizvodnom pogonu u gradu u skoro tri decenije.
Kontaktirajte nas
Lokacija