Kako bi se kreirao istinski Alfa Romeo, vozilo mora biti bez bilo kakvih kompromisa, sa vozačem u centru projekta.
Kako bi se kreirao istinski Alfa Romeo, vozilo mora biti bez bilo kakvih kompromisa, sa vozačem u centru projekta.
Temelji nove Alfa Romeo Giulia su zaogrnuti stilom, a njena mehanika kreira emocije još od prvog trenutka kada je vidite. Nema drame u njenom dizajnu, ali opet, svaki izbor je dramatičan za istinske entuzijaste.
Temelji nove Alfa Romeo Giulia su zaogrnuti stilom, a njena mehanika kreira emocije još od prvog trenutka kada je vidite. Nema drame u njenom dizajnu, ali opet, svaki izbor je dramatičan za istinske entuzijaste.
Prednja maska hladnjaka je legendarni mamac za sve entuzijaste Alfa Romea, sa svojim "V" oblikom i mišićavim linijama koje ističu snagu skrivenu pod karoserijom.
Giulia je rezultat 106 godina posvećenih kreiranju vrhunskih djela automobilizma. Eksterijer je veličanstvena evolucija istinskog dizajna Alfa Romea.
Nova Alfa Romeo Giulia vraća esencijalni duh Alfa Romea kako bi novo vozilo postalo "instant klasik" ovog vremena.
Prostor za vozača u novoj Giuliji osmišljen je tako da vozača stavlja u središte svih svojih ergonomskih osobina. Komandna tabla, mjerač brzine, mjenjač i inovativan upravljač stvoreni su kako bi pojačali doživljaj u vožnji. Prvo što vozač osjeti kada se nađe u vozilu su materijali vrhunske kvalitete i minimalistički, ali rafinirani pristup dizajnu. Nijedan detalj nije prepušten slučaju. Sklad čovjeka i mašine.
Prostor za vozača u novoj Giuliji osmišljen je tako da vozača stavlja u središte svih svojih ergonomskih osobina. Komandna tabla, mjerač brzine, mjenjač i inovativan upravljač stvoreni su kako bi pojačali doživljaj u vožnji. Prvo što vozač osjeti kada se nađe u vozilu su materijali vrhunske kvalitete i minimalistički, ali rafinirani pristup dizajnu. Nijedan detalj nije prepušten slučaju. Sklad čovjeka i mašine.
Italijanski pristup dizajnu kombinuje jednostavnost, kvalitet materijala i strastvenu izradu. Volan je obmotan najfinijom kožom i ima jedinstveno svojstvo: dugme za paljenje, koje pri svakoj vožnji pali vatru istinske ljubavi prema novoj Giulia-i.
Italijanski pristup dizajnu kombinuje jednostavnost, kvalitet materijala i strastvenu izradu. Volan je obmotan najfinijom kožom i ima jedinstveno svojstvo: dugme za paljenje, koje pri svakoj vožnji pali vatru istinske ljubavi prema novoj Giulia-i.
Iako nova Giulia ima najnoviju vrhunsku tehnologiju u smislu bezbednosti i infozabave, nepotrebni dodaci su izostavljeni. Svaka funkcija u kolima je jasna i jednostavna. Ovakvom savršenom simbiozom čoveka i mašine sva se pažnja vozača usmerava bezbjedno na put i na upravljanje: stoga veza između automobila i vozača uistinu ne zna za granice.
Iako nova Giulia ima najnoviju vrhunsku tehnologiju u smislu bezbednosti i infozabave, nepotrebni dodaci su izostavljeni. Svaka funkcija u kolima je jasna i jednostavna. Ovakvom savršenom simbiozom čoveka i mašine sva se pažnja vozača usmerava bezbjedno na put i na upravljanje: stoga veza između automobila i vozača uistinu ne zna za granice.
Nova Giulia nije samo putnički automobil sa odličnim dinamičkim performansama, već ga odlikuje i strast, oduševljenje i čisto uzbuđenje. Svi ti doživljaji potiču od mehaničkih svojstava: zadnje vuče, optimalno raspoređene mase, vrhunskog sistema oslanjanja vozila i izuzetnog odnosa snage i mase.
Nova Giulia nije samo putnički automobil sa odličnim dinamičkim performansama, već ga odlikuje i strast, oduševljenje i čisto uzbuđenje. Svi ti doživljaji potiču od mehaničkih svojstava: zadnje vuče, optimalno raspoređene mase, vrhunskog sistema oslanjanja vozila i izuzetnog odnosa snage i mase.
Povratak zadnje vuče u kombinaciji sa preciznim i pravim volanom predstavlja optimalnu sintezu sportskog duha i komfora za čisto uživanje tokom vožnje. Zadnje sjedište oslanja se direktno na točkove koji su izbalansirani uzdužnim prednjim položajem aluminijumskog motora i karbonskom pogonskom osovinom. Sva snaga vozila prenosi se na put uz optimalno raspoređenu masu duž okvira.
Nova Giulia opremljena je novim patentiranim Alfa Link™ sistemom za vješanje. Prednja dupla viljuška sa simulatorom neravnina drži prednje točkove u savršeno upravnom položaju u odnosu na zemlju, čak i u situacijama brzog skretanja, čime poboljšava linearnost obrtnog momenta volana za 20% i skretanje. Sistem zadnje četiri i po veze obezbjeđuje prvoklasno upravljanje (ubrzanje pri skretanju) i pruža izuzetnu udobnost.
Alfa™ DNA karakteristike reaguju na parametre motora i prilagođavaju reakcije akceleratora, kočnice, volana, motora i Alfa™ sistema aktivnog ovjesa (ako ga ima) u skladu sa željenim stilom vožnje.
Dinamičan označava oštrije reakcije kočnice i volana za sportsku vožnju po putu.
Prirodan predstavlja podešavanje udobnog ovjesa vozila radi postizanja savršene ravnoteže pri svakodnevnoj vožnji.
U novoj Giulia-i čista vozačka osećanja miješaju se sa funkcijama visoke bezbjednosti i čine vozača i putnike opuštenim i mirnim. Upozorenje o predstojećem sudaru (FCW), nezavisan sistem za kočenje u hitnim slučajevima (AEB) sa funkcijom prepoznavanja pješaka, upozorenje o napuštanju trake (LDW) i automatska kontrola brzine sa ograničavačem brzine dostupni su kao standardne funkcije u svim verzijama Giulia-e.
Ovaj komplet bezbednosnih karakteristika može se još više upotpuniti pomoću sistema za nadzor mrtvog ugla (BSM) sa sistemom prepoznavanja ukrštanja puteva u pozadini i kamerom za gledanje unazad sa dinamičnom koordinatnom mrežom.
Alfa je predstavila i IBS - integrisani kočioni sistem, koji ujedinjuje kontrolu stabilnosti sa komponentama tradicionalnog kočionog sistema u jedan jedinstveni elektromašinski sistem. IBS ne samo da garantuje važnu optimizaciju mase i smanjenje vibracija kočnice, već obezbjeđuje i neposredne povratne informacije i rekordni zaustavni put: od 100 km/h do 0 na rastojanju od 38,5 metara.
Model |
2.0 Turbo 16v 200KS AT |
2.0 Turbo 16V 280KS AT Q4 |
2.2 Diesel 16V 210KS AT Q4 |
Zapremina | 1995 ccm | 1995 ccm | 2143 ccm |
Max. snaga kW/KS | 147 (200) pri 4.500 obrt/min | 206 (280) pri 5.250 obrt/min | 154 (210) pri 3.500 obrt/min |
Max.obrtni moment (Nm pri obrt/min) | 330 pri 1.750 obrt/min | 400 pri 2.250 obrt/min | 470 pri 1.750 obrt/min |
Ubrzanje 0-100 km/h (sec) | - | - | 6,8 |
Maksimalna brzina (km/h) | - | - | 235 |
Potrošnja goriva (l/100km) | - | - | 12,4/5,7/8,2 |
Gorivo | Benzin | Benzin | Dizel |
Broj mjesta za sjedenje | 5 | 5 | 5 |
Dužina | 4.643 mm | 4.639 mm | 4.639 mm |
Širina | 2.024 mm | 2.024 mm | 2.024 mm |
Visina | 1.436 mm | 1.426 mm | 1.426 mm |
Međuosovinsko rastojanje | 2.820 mm | 2.820 mm | 2.820mm |
Zapremina prtljažn. | 480 L | 480 L | 480 L |
Ekološka norma | EURO 6 | EURO 6 | EURO 6 |
Mjenjač | 8-stepeni automatski | 8-stepeni automatski | 8-stepeni automatski |
Garancija | 4 godine ili 120.000 kilometara |
Model |
2.0 Turbo 16v 200KS AT |
2.0 Turbo 16V 280KS AT Q4 |
2.2 Diesel 16V 210KS AT Q4 |
Zapremina | 1995 ccm | 1995 ccm | 2143 ccm |
Max. snaga kW/KS | 147 (200) pri 4.500 obrt/min | 206 (280) pri 5.250 obrt/min | 154 (210) pri 3.500 obrt/min |
Max.obrtni moment (Nm pri obrt/min) | 330 pri 1.750 obrt/min | 400 pri 2.250 obrt/min | 470 pri 1.750 obrt/min |
Ubrzanje 0-100 km/h (sec) | - | - | 6,8 |
Maksimalna brzina (km/h) | - | - | 235 |
Potrošnja goriva (l/100km) | - | - | 12,4/5,7/8,2 |
Gorivo | Benzin | Benzin | Dizel |
Broj mjesta za sjedenje | 5 | 5 | 5 |
Dužina | 4.643 mm | 4.639 mm | 4.639 mm |
Širina | 2.024 mm | 2.024 mm | 2.024 mm |
Visina | 1.436 mm | 1.426 mm | 1.426 mm |
Međuosovinsko rastojanje | 2.820 mm | 2.820 mm | 2.820mm |
Zapremina prtljažn. | 480 L | 480 L | 480 L |
Ekološka norma | EURO 6 | EURO 6 | EURO 6 |
Mjenjač | 8-stepeni automatski | 8-stepeni automatski | 8-stepeni automatski |
Garancija | 4 godine ili 120.000 kilometara |
Otkrij emociju koju samo Alfa Romeo Giulia može da pruži: stavi slušalice, pojačaj ton i uživaj u jedinstvenom doživljaju sa tehnikom od 360°.
Istražite 360° video
Otkrij emociju koju samo Alfa Romeo Giulia može da pruži: stavi slušalice, pojačaj ton i uživaj u jedinstvenom doživljaju sa tehnikom od 360°.
Istražite 360° video
Kontaktirajte nas
Lokacija