Kombinuje sve funkcije udobnosti i svestranosti SUV modela, uz neukrotiv sportski duh koji može imati samo Alfa Romeo.
Kombinuje sve funkcije udobnosti i svestranosti SUV modela, uz neukrotiv sportski duh koji može imati samo Alfa Romeo.
Danas Alfa Romeo piše novo poglavlje u svojoj veličanstvenoj istoriji staroj 107 godina s modelom Stelvio: modelom SUV izrađenim na Alfa Romeo način. Automobil crpi inspiraciju iz legendarnih planinskih prevoja s preko 75 oštrih zavoja zaredom koji se smatraju jednim od najljepših i najprivlačnijih cesta na planeti.
Jer baš se u zavojima automobil pokazuje u svom pravom svjetlu. A tu je Alfa Romeo bez premca.
Stelvio, nimalo nalik na ostale modele SUV, uspješno pomiruje suprotne stavove. Skladna kombinacija prilagođene visine vožnje i udobnosti privlačna vozačima. Zato što dizajn proizlazi iz sportskog načina razmišljanja.
Stelvio je pod kožom Giulia – umjetničko djelo koje pruža užitak pri vožnji. Tako je Stelvio kombinacija kapaciteta opterećenja i svestranosti modela SUV i performansi bez premca sportskih limuzina. Nanovo piše pravila svoje klase i postaje savršen automobil za one koji uvijek žele više.
Ikonski dizajn Alfa Romeo temelj je za oblikovanje ovog SUV modela, koji se ističe jedinstvenim i ključnim obilježjima nasljeđa marke Alfa i savršeno se stilski poklapa s novim modelom Giulia.
Ikonski dizajn Alfa Romeo temelj je za oblikovanje ovog SUV modela, koji se ističe jedinstvenim i ključnim obilježjima nasljeđa marke Alfa i savršeno se stilski poklapa s novim modelom Giulia.
Melem za sva čula
Melem za sva čula
Alfa Romeo dizajn doseže nove vrhunce. Stelvio se brine za vas svojom profinjenom unutrašnjosti, gdje su prostranost i materijali izrade u savršenom skladu i prve stvari koje primjećujete.
U skladu s tradicijom marke Alfa Romeo vozač zauzima središnju poziciju i u potpunosti kontroliše sve komande i cestu ispred sebe iz već klasičnog središnjeg, ali ovog puta podignutog, položaja za vožnju koji čini savršen spoj između čovjeka i mašine.
Alfa Romeo je odabrao samo najdragocjenije elemente unutrašnjosti za Stelvio objedinivši tehnološki napredne elemente sa sastavnim dijelovima vrhunske kvalitete. U osnovi dizajn armaturne ploče je elegantan, nadopunjen prirodnim materijalima kao što su furnir od pravog drveta ili aluminij. Sportsko kolo upravljača presvučeno kožom ima ugrađeno dugme za pokretanje Start.
Putnički prostor čisti je užitak, pomno razrađen do posljednjeg detalja tako da izaziva ushićenje kod vozača i ugađa svim putnicima. I to je Stelvio.
Prostrane površine, orahovo drvo i drvo sivog hrasta, Haptic Aluminium, Mosa i Luxury koža te industrijske tkanine, sve pomno odabrani materijali uz pomno razrađenu i jedinstvenu talijansku izradu i kvalitetu.
Za sportski orijentisanu unutrašnjost i to je poprilično ugađajuće, baš u stilu marke Alfa Romeo.
U drugom redu sjedišta udobno se mogu smjestiti tri odrasle osobe, uz jednostavan pristup i dovoljno prostora za noge i koljena. A ima i dovoljno pretinaca za odlaganje, za sve što bi vam moglo zatrebati na putu.
Svakim atomom svoga postojanja Stelvio odiše duhom „nužne ljepote” za kojom neprekidno i bez kompromisa stremi Alfa Romeo. Ili, da se drugačije izrazimo, savršeno funkcioniše.
Svakim atomom svoga postojanja Stelvio odiše duhom „nužne ljepote” za kojom neprekidno i bez kompromisa stremi Alfa Romeo. Ili, da se drugačije izrazimo, savršeno funkcioniše.
Teško je ostati ravnodušan spram toliko tehnologije i takvih performansi.
Pod poklopcem modela Stelvio kuca motor snage 280 ks u benzinskoj izvedbi i 210 ks u dizelskoj izvedbi s potpuno aluminijskim kućištem radilice: rezultat je malena težina, visoke performanse i, ne manje važno, ekološka osviještenost.
Stelvio dolazi u kombinaciji sa sistemom Q4 i automatskim mjenjačem s 8 brzina, što je najnaprednija tehnologija koji optimizuje odziv na području fluidnosti, udobnosti i performansi.
Samo okrenite birač načina rada Alfa™ DNA i Stelvio je spreman i savršeno prilagođen za cestu ili raspoloženje vozača. Na odabir su dostupna tri različita načina rada koja u potpunosti mijenjaju dinamičke performanse automobila.
Izbor utiče na okretni moment motora, kočnice, logiku rada mjenjača, odaziv gasa, sistem za nadzor stabilnosti pri vožnji (ESC) i sistem protiv proklizavanja (ASR).
AKTIVNA SIGURNOST
Na modelu Stelvio čak su i sistemi aktivne sigurnost najvišeg nivoa i doprinose intuitivnom kočenju, uz brojne ulazne nivoe kako bi se spriječila rizična vožnja i izbjegle opasnosti.
Ugrađeni kočioni sistem (IBS). Elektromehanički uređaj, koji kombinuje funkcije kočionog sistema i sistema za nadzor stabilnosti vozila. Donosi visokoprecizno kočenje s papučice, smanjuje vibracije kada se aktivira ABS i radi sa snažnim kočionim sistemom visokog odaziva te omogućuje zaustavni put od 100 km/h do potpunog mirovanja za samo 39 metara.
Sistem upozorenja za napuštanje saobraćajne trake (LDW). Video senzor ugrađen u vjetrobransko staklo prepoznaje oznake trake na površini ceste i emituje audio i vizuelna upozorenja ako vozač nehotično skrene u drugi prometni trak ili ne upotrebljava pokazivače smjera.
Sistem upozorenja za udarac sprijeda (FCW) sa samostalnim sistemom kočenja u slučaju nužde (AEB) sa sistemom za otkrivanje pješaka i aktivnim kočenjem. Ovaj sistem upozorava vozača na opasnost od frontalnog sudara emitovanjem zvučnih i vizuelnih signala prije nego što, prema potrebi, aktivira kočioni sistem. Osim toga, pri brzinama manjim od 65 km/h po gradu, otkriva prisutnost pješaka na smjeru kretanja vozila i automatski koči ako vozač ne reaguje na vrijeme.
Sistem za nadzor mrtvog ugla (BSM). Dva radara ugrađena u stražnji odbojnik neprekidno nadziru mrtvi ugao s obje strane iza vas u vozilu. U slučaju
potencijalno rizične situacije, sistem aktivira svjetla upozorenja u retrovizorima kako bi vas upozorio na prisutnost prepreka uz vozilo.
Sistem za otkrivanje vozila pod pravim uglom pri kretanju unatrag (RCPD). Ovaj sistem nadzire područje iza vašeg vozila dok vozite unatrag i upozorava
vas ako vam se približava drugo vozilo pod pravim uglom pri brzini manjoj od otprilike 35 km/h.
Prilagodljivi regulator brzine (ACC). Održava konstantnu brzinu vožnje i neprekidno nadzire udaljenost od vozila ispred vas. Ako se ta udaljenost smanji ispod zadane vrijednosti razmaka, sistem usporava vaš automobil. Čim se cesta ponovno raščisti, prilagodljivi regulator brzine automatski vraća vaš automobil na odabranu brzinu vožnje.
Prvi Alfa Romeo SUV opremljen je u dodatnoj opciji sistemom pogona na sva četiri točka Q4, dizajniranom da osigura upravljanje performansama u stvarnom vremenu. Sistem Q4 neprekidno nadzire i prati stanje na cesti i prilagođava stil vožnje za postizanje optimalne raspodjele momenta na osovine. Zahvaljujući jedinstvenoj tehnologiji, ovaj sistem garantuje visoke performanse i sigurnost klasičnog sistema pogona na prednje točkove (AWD) zajedno s užitkom pri vožnji bez premca iskonskog sistema pogona na stražnje kotače (RWD) tvrtke Alfa Romeo.
Prvi Alfa Romeo SUV opremljen je u dodatnoj opciji sistemom pogona na sva četiri točka Q4, dizajniranom da osigura upravljanje performansama u stvarnom vremenu. Sistem Q4 neprekidno nadzire i prati stanje na cesti i prilagođava stil vožnje za postizanje optimalne raspodjele momenta na osovine. Zahvaljujući jedinstvenoj tehnologiji, ovaj sistem garantuje visoke performanse i sigurnost klasičnog sistema pogona na prednje točkove (AWD) zajedno s užitkom pri vožnji bez premca iskonskog sistema pogona na stražnje kotače (RWD) tvrtke Alfa Romeo.
MODEL |
2.0 Turbo 16V 200KS AT8 Q4 |
2.0 Turbo 16V 280KS AT8 Q4 |
2.2 Diesel 16V 190KS AT8 RWD/Q4 |
2.2 Diesel 16V 210KS AT8 Q4 |
Gorivo |
Benzin |
Dizel |
||
Pogon |
Q4 |
|||
Mjenjač |
8-stepeni automatski |
|||
Zapremina motora (ccm) |
1.995 |
2143 |
||
Max snaga motora (kW/KS pri obrt/min) |
147 (200) pri 4.500 obrt/min |
206 (280) pri 5.250 obrt/min |
140 (190) pri 3.500 obrt/min |
154 (210) pri 3.500 obrt/min |
Ubrzanje 0-100 km/h (sec) |
- |
7.2 |
7.6 |
6.6 |
Max.brzina (km/h) |
- |
215 |
210 |
215 |
Potrošnja goriva, kombinovana vožnja (l/100km) |
7.4 |
7.5 |
5.5 |
5.6 |
Emisija CO2 (g/km) |
168 |
171 |
144 |
147 |
Dužina/Širina/Visina |
4687 mm/ 2163 mm/ 1648 mm (1671 mm dizel) |
|||
Međuosov. rastojanje |
2818 mm |
|||
Zapremina prtljažnika |
525 L |
|||
Ekološka norma |
EURO 6 |
|||
Zap.rezervoara |
64 L |
58 (16.1l Add Blue) |
MODEL |
2.0 Turbo 16V 200KS AT8 Q4 |
2.0 Turbo 16V 280KS AT8 Q4 |
2.2 Diesel 16V 190KS AT8 RWD/Q4 |
2.2 Diesel 16V 210KS AT8 Q4 |
Gorivo |
Benzin |
Dizel |
||
Pogon |
Q4 |
|||
Mjenjač |
8-stepeni automatski |
|||
Zapremina motora (ccm) |
1.995 |
2143 |
||
Max snaga motora (kW/KS pri obrt/min) |
147 (200) pri 4.500 obrt/min |
206 (280) pri 5.250 obrt/min |
140 (190) pri 3.500 obrt/min |
154 (210) pri 3.500 obrt/min |
Ubrzanje 0-100 km/h (sec) |
- |
7.2 |
7.6 |
6.6 |
Max.brzina (km/h) |
- |
215 |
210 |
215 |
Potrošnja goriva, kombinovana vožnja (l/100km) |
7.4 |
7.5 |
5.5 |
5.6 |
Emisija CO2 (g/km) |
168 |
171 |
144 |
147 |
Dužina/Širina/Visina |
4687 mm/ 2163 mm/ 1648 mm (1671 mm dizel) |
|||
Međuosov. rastojanje |
2818 mm |
|||
Zapremina prtljažnika |
525 L |
|||
Ekološka norma |
EURO 6 |
|||
Zap.rezervoara |
64 L |
58 (16.1l Add Blue) |
Kontaktirajte nas
Lokacija